
Hesburger își sărbătorește primul an în România cu a zecea locație, un restaurant drive-in în Crevedia, în urma unei investiții de 600.000 de euro
- Printre cele mai bine vândute trei produse pe parcursul anului 2025 se numără Cheeseburger Menu, Hesburger Large Menu, Mega Burger Large Menu
- Top trei sosuri preferate de români sunt VEKE® Garlic Mayonnaise, Cucumber Mayonnaise, VEKE® Chilly Mayonnaise
București, 2 iunie 2025 – Hesburger, cel mai mare lanț de burgeri din Finlanda și un brand renumit în întreaga Europă, își marchează primul an de activitate în România cu a zecea locație, un restaurant drive-in în Crevedia, lângă București, în urma unei investiții de 600.000 de euro.
„După un prim an de activitate puternic în România, când ne-am concentrat pe dezvoltarea rețelei noastre principale, mergem mai departe și continuăm să ne creștem prezența în segmentul drive-in. Al doilea restaurant Hesburger de timp drive-in este acum deschis în Crevedia, locație pe care am ales-o datorită proximității față de București, într-o zonă comercială în curs de dezvoltare. Suntem încântați să ne consolidăm evoluția și să ne concentrăm în continuare pe planul nostru ambițios de extindere în România”, declară Ieva Salmela, International Development & Marketing Director, Hesburger.
Noul restaurant drive-in, situat în Crevedia Retail Park, creează 20 de noi locuri de muncă, funcționează pe o suprafață de 350 de metri pătrați și are o capacitate de 70 de locuri pe scaune.
În mai 2024, Hesburger a intrat pe piața românească cu primul său restaurant, în Râmnicu Vâlcea. Până în august anul trecut, lanțul deschisese o nouă locație în cel mai mare aeroport din România, Henri Coandă, în Otopeni, urmată de primul restaurant Hesburger din Brăila și trei restaurante noi în București, în AFI Cotroceni, Băneasa Shopping City și Mega Mall. Iași a fost prima locație din regiunea Moldova a României, cu un nou restaurant deschis în aprilie. În aceeași lună, Hesburger a deschis și primul său restaurant drive-in din România, în Curtea de Argeș. Luna mai a adus a noua locație pe harta Hesburger din România, în Buzău.
Hesburger intenționează să își continue expansiunea în România, atât cu restaurante tradiționale tip fast-food, cât și cu locații drive-in.
Top produse vândute în Romania în 2025
Top cinci preparate vândute în România de la începutul anului 2025 includ: Cheeseburger Menu, Hesburger Large Menu, Mega Burger Large Menu, Chicken Burger Large Menu și Bacon Burger Large Menu.
Top trei sosuri preferate de români sunt: VEKE® Garlic Mayonnaise, Cucumber Mayonnaise, VEKE® Chilly Mayonnaise.
Ca burgeri, cele mai bine vândute produse sunt: Cheeseburger, Hesburger, Double Cheeseburger.
Produsele Hesburger sunt recunoscute pentru gustul și calitatea lor, bazate pe sosuri Hesburger, create după rețete originale și produse în fabricile proprii din Finlanda și Lituania, și pentru faptul că pentru burgeri se folosește 100% carne de vită.
Compania finlandeză, fondată de Heikki Salmela și soția sa, Kirsti Salmela, și-a început afacerea cu fast-food în 1966 în orășelul Naantali. O afacere de familie cu o istorie de peste 50 de ani, Hesburger operează în prezent în 9 țări și are 490 de restaurante.
De-a lungul anilor, Hesburger și-a extins lanțul de restaurante la nivel internațional și are acum 268 de locații în Finlanda, 65 în Lituania, 53 în Estonia, 53 în Letonia, 32 în Bulgaria, 7 în Ucraina, 2 în Germania și una în Polonia. Hesburger are peste 6.000 de angajați în Finlanda, iar la nivel internațional, numărul total al acestora depășește 9.100.
Mai multe informații sunt disponibile pe site-ul oficial al companiei: www.hesburger.ro.
Contact de presă: Silviu Nicolescu I silviu.nicolescu@oxygencomms.ro I 0735.012.243