
Allview intră pe piața aparatelor de aer condiționat și lansează gama Sensy – tehnologie inteligentă pentru confort maxim
Brașov, 03.06.2025 – Visual Fan S.A., compania românească de tehnologie și deținătoarea brandului Allview, anunță extinderea portofoliului de produse prin lansarea unei noi categorii: aparate de aer condiționat. Allview Sensy, marchează intrarea companiei pe segmentul electrocasnicelor de climatizare, oferind soluții inteligente și eficiente pentru confortul casei moderne.
Diversificarea strategică a portofoliului Allview
Decizia de a pătrunde pe piața sistemelor de aer condiționat face parte dintr-o strategie de extindere sustenabilă, gândită să răspundă cât mai bine nevoilor actuale ale consumatorilor. După lansarea aplicației mobile Asistent de nutriție ERA Health și a Frigiderului Smart ERA Side by Side, care se transformă cu succes în inima casei datorită meniului inteligent integrat prin launcher-ul ERA Fridge – Allview își continuă misiunea de a aduce în viața românilor tehnologii accesibile, inovatoare și prietenoase cu mediul.
Această direcție de dezvoltare vine într-un context în care stilul de viață sănătos și adaptarea la schimbările climatice au devenit priorități reale. Prin extinderea portofoliului în zona electrocasnicelor, Allview oferă soluții moderne care contribuie la creșterea confortului în locuință și la o gestionare inteligentă a resurselor.
„Prin dezvoltarea gamei de aere condiționate Allview Sensy, extindem conceptul nostru de tehnologie integrată în serviciul bunăstării personale și al confortului domestic. Așa cum ERA Health și Frigiderul Smart ERA Side by Side, au redefinit relația cu alimentația, Allview Sensy vine să redefinească modul în care înțelegem climatizarea locuinței: eficient, conectat și sănătos”, a declarat Lucian Peticilă, CEO Visual Fan S.A.
Allview Sensy – performanță avansată și purificare a aerului
Noua gamă Allview Sensy oferă un echilibru ideal între tehnologie, confort și accesibilitate. Gândită pentru a crea un climat interior sănătos și plăcut pe tot parcursul anului, gama Sensy integrează soluții moderne de climatizare și purificare a aerului. Printre principalele avantaje ale acestor modele se numără: lumină UV integrată, ce contribuie la reducerea agenților patogeni din aer în timpul funcționării; filtrare avansată a aerului, cu sisteme HEPA, Anti-Mites și Photocatalytic, care utilizează dioxid de titan – un catalizator eficient în eliminarea alergenilor, bacteriilor și mirosurilor neplăcute; climatizare 3 in 1 (răcire, încălzire, dezumidificare), o serie de funcții inteligente (ECO Mode, I Feel, Autocurățare, Încălzire și Răcire rapidă), dar și conectivitate modernă, precum Wi-Fi Smart Control pentru gestionare facilă direct din aplicație.
Cu un design modern, Allview Sensy reprezintă alegerea potrivită pentru un cămin în care utilizatorii se pot bucura de aer curat și o atmosferă plăcută.
Disponibilitate și preț
Gama de aparate de aer condiționat Allview Sensy este disponibilă de la un preț special de pornire de doar 1.899 lei. Noile modele pot fi achiziționate atât de pe site-ul oficial www.allview.ro, cât și din rețelele de retail partenere.
Pentru detalii complete despre funcționalitățile și specificațiile gamei de aere condiționate Allview Sensy, vă invităm să accesați https://allview.ro/aere-conditionate-sensy/.
_____________________________________________________________________________________
Despre Allview
Visual Fan S.A., compania românească care deține brandul Allview (simbol bursier ALW), este un jucător de referință în industria tehnologică, cu peste 20 de ani de experiență în dezvoltarea de dispozitive mobile inteligente, Smart Home, laptopuri, tablete și televizoare smart. Fondată în 2002 la Brașov, compania s-a impus prin lansarea unor soluții inovatoare care fac tehnologia accesibilă publicului larg. Printre realizările notabile se numără:
- 2016: lansarea celui mai avansat sistem Smart Home din România;
- 2017: crearea primului asistent vocal în limba română, AVI;
- 2019: încheierea unui parteneriat direct cu Google pentru Android TV™;
- 2020: primul brand românesc care a adoptat tehnologia QLED;
- 2023: upgrade-ul aplicației Allview AVI GPT, prin integrarea unui model avansat de limbaj natural, susținut de inteligența artificială (AI).
În 2022, Visual Fan a lansat conceptul Green by Allview, o strategie de diversificare a portofoliului, care vizează un viitor sustenabil prin trei divizii principale: ERA Health, Solar Energy și Allview Auto. Acest concept inovator integrează toate aspectele vieții moderne – de la sănătatea personală și locuințe sustenabile, până la mobilitate.
Aplicația Allview ERA Health, dezvoltată in-house de echipa R&D Allview, în colaborare cu specialiști în nutriție, medici diabetologi și cercetători ai Universității Transilvania din Brașov, educă utilizatorii în adoptarea unui stil de viață sănătos și sustenabil. Aplicația nu doar că optimizează comportamentele alimentare, dar contribuie la reducerea risipei alimentare și a amprentei de carbon, susținând astfel, o calitate superioară a vieții.
Divizia Allview Solar Energy a debutat în 2022 cu soluții solare pentru locuințe sustenabile, consolidându-se în 2023 prin atragerea de specialiști în sectorul industrial și fiind recunoscută în 2024 pentru sistemele industriale cu puteri instalate de 1-5 MW.
Divizia Auto a demarat cu modelul Skywell ET5, care reprezintă o nouă viziune asupra mobilității viitorului. În decembrie 2023, a fost lansat Allview CityZEN, model 100% electric. Acesta a depășit estimările de vânzări pentru 2024 cu peste 50%, fiind destinat și tinerilor de la vârsta de 16 ani.
Aceste inițiative subliniază angajamentul companiei față de inovație, sustenabilitate și îmbunătățirea constantă a experienței utilizatorilor.